Rotterdam, 19 juni 2024 – Lieb Management heeft haar team versterkt met een tweetal nieuwe collega’s; Marjolein Helder en Trudy van der Weide zullen zich als resp. PR Manager en Sales & Marketing Manager actief gaan inzetten voor verschillende klanten van het Rotterdamse Marketing & PR Bureau.
Marjolein heeft Internationaal Toeristisch Management gestudeerd in Leeuwarden, waarvoor ze drie maanden in Thailand heeft gezeten om een minor Community Based Tourism te doen, gevolgd door een stage in Beijing voor 8 maanden. Haar functies als PR Manager bij een gerenommeerd Nederlands drankenmerk en Online Marketeer bij één van Nederlands grootste uitgeverijen maken van Marjolein een specialist in haar vakgebied. Vanaf 01 mei is Marjolein gestart als PR Manager en ze heeft zin om deze ervaring én haar liefde voor het reizen samen te zien komen in haar nieuwe functie binnen Lieb Management.
Met meer dan 30 jaar ervaring in het toerisme is Trudy een ware expert in haar vakgebied. Na het afronden van haar opleiding begon ze haar carrière in het buitenland als hotelanimator en hostess. Trudy was besmet met het reisvirus en besloot een jaar te gaan backpacken door Australië om vervolgens bij terugkomst in Nederland aan de slag te gaan als Product Manager bij de Jong Intra Vakanties. Na 13 jaar heeft ze de overstap gemaakt naar Brabant Expres om als Accountmanager Groups & Incentives aan de slag te gaan. Een carrièreswitch naar een functie buiten de reisbranche was van korte duur. Het virus was nog steeds actief en de reisbranche trok. Trudy is dan ook blij dat ze sinds 01 juni onderdeel uitmaakt van het Lieb-team.
“Wij zijn blij dat we Marjolein en Trudy hebben kunnen verwelkomen binnen ons team. Met hun expertise en ervaring zijn we slagvaardig en kunnen we onze klanten – zowel de huidige als toekomstige – op een gedegen manier vertegenwoordigen binnen de Benelux”, aldus Commercieel Directeur Nicole Conrad.
Voor meer informatie of beeldmateriaal neemt u contact op met: